20 Eylül 2015 Pazar

Zara Woman Oriental / Fruity Parfüm


Merhabaaa! :)

Bu gün size iki tane ennnfees kokudan bahsedeceğim. :)


Uzun zamandır yeteri kadar parfümüm olduğu için zara parfümlerine hiç bakmamıştım. 
Daha önce bir tane kullanmıştım ve ondan da çok memnun kalmıştım.
Bazı kişiler kalıcı olmadıklarından şikayet etseler de benim bu zamana kadar aldıklarımın hepsi kalıcı çıktı. Bu benim şansım mıdır yoksa kişiden kişiye mi değişiyor bilmiyorum. :)

İkili bir kutuda satılıyorlar isterseniz tek tek de alabiliyorsunuz ancak böyle daha uyguna geliyor. 
Ben bu ikisini 50 TL gibi ucuz bir fiyata aldım.
İkisi de 100 mllik şişeler.


İlk olarak "fruity"den başlayalım;


Adından da belli olduğu üzere meyveli bir koku yani tam bir yaz parfümü.

Ben bunun kokusuna bayılıyorum, sonbahara girmiş olmamıza rağmen hala yaz aylarını yaşadığımız için bunu kullanıyorum.

Bu parfümün kalıcılığı özellikle kıyafet üzerinde çok iyi. Sabah sıktığımda akşam hala kokusunu alabiliyorum.

Diğeri ise "oriental" ,

Bu biraz daha kış kokusu gibi.

Kokusu bana bir parfümü inanılmaz anımsatıyor ama hangisi olduğunu henüz çözemedim.
Bileğime sıktığımda uzun süre kalmıştı ama henüz bunu kullanmadım. Kullandığımda daha net bir yorum yapabilirim. :)

Fiyatlarına göre kesinlikle alınabilecek parfümler.
Dediğim gibi ikisi 50 TL. :)

Umarım yardımcı olabilmişimdir.

Hepinize iyi günler dilerimm. :)



13 yorum:

  1. benim de bir kış kokusu almam lazım artik .

    blog keşif sayesinde blogunu takibe aldım
    bloguma da beklerim
    bloguma da beklerim


    http://dengeliyasamogretisi.blogspot.com.tr/












    YanıtlaSil
  2. benim de bir kış kokusu almam lazım artik .

    blog keşif sayesinde blogunu takibe aldım
    bloguma da beklerim
    bloguma da beklerim


    http://dengeliyasamogretisi.blogspot.com.tr/












    YanıtlaSil
  3. iki kokusuda bana göre muhteşem, tam kışlık!.. Blog keşif etkinliklerinden buldum blogunuzu, http://korefenomeni.blogspot.com.tr/ bloguma beklerim ;) tanışmış oluruz, görüşmek üzere.. buarada vanille/vanilya ismi güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. woman chocolate parfümü var bende de . gerçekten beğeniyorum kalıcığı da fiyatına göre çok çok iyi :) Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum GFC 'den sizi takibe aldım. bende bloğuma beklerim :) http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. victorias secret berry kiss oalbilir mi anımsattığı koku. şu anda kokuyu aldığımda bu neye benziyor yaaa dedim ? emin olamadım. internette başka benzeten biri var mı diye bakınırken bu sayfada buldum kendimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oriental için tabi bu benzetmem

      Sil
    2. Victoria's Secret Berry Kiss'i daha önce kullanmadım o yüzden bilemedim. :)

      Sil
  6. ya parfümü nerden aldınız acaba ?

    YanıtlaSil
  7. türkiyeden mi aldınız ?

    YanıtlaSil
  8. Zara 03 Caipirissima Bayan Parfüm arkadaşlar bu parfümü arıyorum :S yardım edin. harikaydı

    YanıtlaSil