19 Eylül 2015 Cumartesi

Ayakkabıda Yeni Adres; Pelin'in Ayakkabıları

Herkese merhaba!
Çoook uzun bir süre sonrasında bloguma tekrar yazabilme fırsatı buldum.
Yaşadığım bazı zorluklar ve yoğunluklar yüzünden vakit ayıramamıştım. 

Lafı uzatmadan, bu uzun sürenin ardından çoğu kişinin bildiği ancak benim yeni keşfettiğim bir siteden bahsetmek istiyorum.


Çok uygun fiyatla çok güzel ayakkabılar bulmak mümkün.
Ayrıca Nişantaşı ve Bakırköy'de mağazaları var. Dün Nişantaşı'ndaki mağazasına gittim gerçekten çok renkli cıvıl cıvıl bir yer. :)

Ben çarşamba akşamı ayakkabılarımın siparişini verdim, cuma sabahı ayakkabılarım elime ulaştı. Ancak bir karışıklık yüzünden ayakkabılarımın numarası yanlış gelmişti. Nişantaşı'ndaki mağazaya gittim ve kolayca değiştirdim.


Böyle çok şirin kutuları ve poşetleri var ben böyle tasarımlara bayılıyorum. Atmaya kıyamadım. :)

Benim aldığım ayakkabı ise,


Yeni gelen "Efsane" isimli model.

90 TL gibi bir fiyata aldım. Böyle bir ayakkabı için çok uygun olduğunu düşünüyorum.

Ayakkabı süet, 14 cm topuğu ve 3 cm platformu var.

Bu kadar yüksek topuğu olmasına rağmen rahat bir ayakkabı olduğunu düşünüyorum.
Herkesin bakmasını tavsiye ederim bu siteye. :)

Hepinize iyi günler dilerim.. :) 


2 yorum: