5 Temmuz 2015 Pazar

Karaköy Dem Cafe


Oruç tutan insanlar olduğu için bu yazımı iftar sonrasına bırakmıştım.
Öncelikle oruç tutan herkesin orucunu Allah kabul etsin. :)

Uzun zaman önce duyduğum ama bir türlü gidemediğim bu cafeye sonunda gitme fırsatı buldum. Cafe değil de biz buraya daha çok "çaycı ya da çay evi" diyelim. :) Çünkü çaylarıyla meşhur bir yer. 

Menüsünde yaklaşık 60 tane çay var. Çay severlerin farklı tatları denemeleri için iyi bir mekan :)

Fiyat açısından da çok pahalı olmadığını düşünüyorum, istediğiniz çay çaydanlık ile gelebiliyor bu da 16 - 20 TL arasında.

Bana en güzel gelen yanlarından biri, o trafikten, gürültüden, arabalardan uzaklaşıp bir sokakta oturup huzurla çayımı içebilmek oldu.



Bir mekanı benim için öne çıkarmada sunum çok etkili. Kesinlikle sunumları çok hoş, göze hitap ediyor.

Hava çok sıcaktı ve sıcak şeyler içmek istemedim buzlu çaylarından denedim. Benim içtiğim ananaslı (Anastasia) yani bu,


Sıcak havada kesinlikle denemelisiniz.

Şehirin kalabalığından uzaklaşmak, bir süre de olsa rahatlamak için gitmeniz gereken bir yer olduğunu düşünüyorum.

Benim görüşlerim böyle.

 Değişik yerlere gitmek isteyip bulamayanlar için bir tavsiye olsun bu da. :)

Kendinize iyi bakın, sevgiyle kalın. :*


13 yorum:

  1. blog dünyasına yeni katıldım desteklerinizi bekliyorum cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Blog kesif etkinliğinde buldum sizi ve takibe aldım. Bana da takibe beklerim. Sevgiler...

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
  3. canım yeni katıldım aranıza banada beklerim :))

    annesininkizi5.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. merhaba tatlım blogunu takibe aldım banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Karaköydeki çok güzel bir mekan bende blogunuzu takipteyim bloguma desteklerini bekliyorum :) http://petunyanincizimaceralari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten çok güzel bir yer :)
      Takibinizdeyim :)

      Sil
  6. Teşekkürler takipteyim. :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir mekan. O taraflardan geçerken kesinlikle uğradığım yerlerden biri. Takibe aldım canım :) banada beklerim :)

    YanıtlaSil