Nereye Gitsen? etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Nereye Gitsen? etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

5 Temmuz 2015 Pazar

Karaköy Dem Cafe


Oruç tutan insanlar olduğu için bu yazımı iftar sonrasına bırakmıştım.
Öncelikle oruç tutan herkesin orucunu Allah kabul etsin. :)

Uzun zaman önce duyduğum ama bir türlü gidemediğim bu cafeye sonunda gitme fırsatı buldum. Cafe değil de biz buraya daha çok "çaycı ya da çay evi" diyelim. :) Çünkü çaylarıyla meşhur bir yer. 

Menüsünde yaklaşık 60 tane çay var. Çay severlerin farklı tatları denemeleri için iyi bir mekan :)

Fiyat açısından da çok pahalı olmadığını düşünüyorum, istediğiniz çay çaydanlık ile gelebiliyor bu da 16 - 20 TL arasında.

Bana en güzel gelen yanlarından biri, o trafikten, gürültüden, arabalardan uzaklaşıp bir sokakta oturup huzurla çayımı içebilmek oldu.



Bir mekanı benim için öne çıkarmada sunum çok etkili. Kesinlikle sunumları çok hoş, göze hitap ediyor.

Hava çok sıcaktı ve sıcak şeyler içmek istemedim buzlu çaylarından denedim. Benim içtiğim ananaslı (Anastasia) yani bu,


Sıcak havada kesinlikle denemelisiniz.

Şehirin kalabalığından uzaklaşmak, bir süre de olsa rahatlamak için gitmeniz gereken bir yer olduğunu düşünüyorum.

Benim görüşlerim böyle.

 Değişik yerlere gitmek isteyip bulamayanlar için bir tavsiye olsun bu da. :)

Kendinize iyi bakın, sevgiyle kalın. :*


28 Haziran 2015 Pazar

Lanetli Ev Deneyimi


Öncelikle belirtmek isterim, paylaştığım yerlerden herhangi bir kazancım ya da çıkarım yok. Sadece bilgilendirme ve fikir vermek amaçlı paylaşıyorum. 

Haftasonu geldi ve bir planınız yok, canınız sıkılıyor. Değişik birşeyler yapmak istediniz. Tam da size göre bir fikrim var! :)


Taksimde yıkık dökük bir binada oynayabileceğiniz bir evden kaçış oyunu bu. Kalabalık grup halinde gittiğinizde inanılmaz zevkli ve bir o kadar da korkutucu oluyor.

Zile basıp bir apartmana giriyorsunuz, daha önce telefonla randevu aldığınız için kimseyle görüşmüyorsunuz.
Apartmanda bir kat yukarı çıkıyorsunuz. Kapısı açık bir daire var içeri girdiğinizde elektrikler kesik ve sadece birkaç tane fener var. Duvarda kanlı yazılar, değişik şifreler bulunuyor.
Süre bir saat, bir saat içinde bu evden çıkarsanız kazanıyorsunuz. Kapı kapanıyor ve süre bitene kadar çıkamıyorsunuz.

"Ben korkmam yaa!" diye bakmayın hiç, istemsiz bir şekilde geriliyorsunuz özellikle oyuna kendinizi kaptırırsanız. Gerçekten orada mahsur kaldığınızı düşünürseniz çıkmak için büyük çaba harcıyorsunuz.
Her şifre bir anahtar bulduruyor ve kapı açılıyor. Her odada bir şifre çözmeye çalışıyorsunuz.
İçerisi hakkında fazla bilgi verirsem bir heyecanı kalmaz. O yüzden tanıtımı burada bırakıyorum. :)
Biz 5 kişi gitmiştik 150 TL gibi bir para ödemiştik yani kişi başı 30 TL gibi bir fiyata geliyor, bu eğlence için gerçekten uygun bir miktar. :)

Yapım amatör ancak profesyonel bir yapım olsa bu kadar korkutmazdı. Yani tamamen bir harabenin içinde buluyorsunuz kendinizi.

Gece gitmenizi öneririm ancak sabah da gidebiliyorsunuz.

Değişik bir haftasonu isteyenlere kesinlikle önerebileceğim bir yer.

İyi eğlenceler! :)