28 Haziran 2015 Pazar

Lanetli Ev Deneyimi


Öncelikle belirtmek isterim, paylaştığım yerlerden herhangi bir kazancım ya da çıkarım yok. Sadece bilgilendirme ve fikir vermek amaçlı paylaşıyorum. 

Haftasonu geldi ve bir planınız yok, canınız sıkılıyor. Değişik birşeyler yapmak istediniz. Tam da size göre bir fikrim var! :)


Taksimde yıkık dökük bir binada oynayabileceğiniz bir evden kaçış oyunu bu. Kalabalık grup halinde gittiğinizde inanılmaz zevkli ve bir o kadar da korkutucu oluyor.

Zile basıp bir apartmana giriyorsunuz, daha önce telefonla randevu aldığınız için kimseyle görüşmüyorsunuz.
Apartmanda bir kat yukarı çıkıyorsunuz. Kapısı açık bir daire var içeri girdiğinizde elektrikler kesik ve sadece birkaç tane fener var. Duvarda kanlı yazılar, değişik şifreler bulunuyor.
Süre bir saat, bir saat içinde bu evden çıkarsanız kazanıyorsunuz. Kapı kapanıyor ve süre bitene kadar çıkamıyorsunuz.

"Ben korkmam yaa!" diye bakmayın hiç, istemsiz bir şekilde geriliyorsunuz özellikle oyuna kendinizi kaptırırsanız. Gerçekten orada mahsur kaldığınızı düşünürseniz çıkmak için büyük çaba harcıyorsunuz.
Her şifre bir anahtar bulduruyor ve kapı açılıyor. Her odada bir şifre çözmeye çalışıyorsunuz.
İçerisi hakkında fazla bilgi verirsem bir heyecanı kalmaz. O yüzden tanıtımı burada bırakıyorum. :)
Biz 5 kişi gitmiştik 150 TL gibi bir para ödemiştik yani kişi başı 30 TL gibi bir fiyata geliyor, bu eğlence için gerçekten uygun bir miktar. :)

Yapım amatör ancak profesyonel bir yapım olsa bu kadar korkutmazdı. Yani tamamen bir harabenin içinde buluyorsunuz kendinizi.

Gece gitmenizi öneririm ancak sabah da gidebiliyorsunuz.

Değişik bir haftasonu isteyenlere kesinlikle önerebileceğim bir yer.

İyi eğlenceler! :)

2 yorum:

  1. Aaaa orada yaşasaydım kesinlikle giderdim. :) Ne güzel diyeceğim de korkmak iyi midir yahu ? Şaka bir yana korku filmlerini seviyorum. Bu fikride sevdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem korkutan hem eğlendiren bir yer. Yaşadığınız yerde de vardır belki araştırın derim çok eğlenceli oluyorlar. :) Beğenmenize sevindim. :)

      Sil