30 Haziran 2015 Salı

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu


Merhabalar hepinize güzel, mutlu günler dileyerek başlayalım. :)

Güzel bir günde, güzel bir ürünle başlamak gerektiğini düşündüm. 

Ve sizin için Garnier kusursuz makyaj temizleme suyunu seçtim. :)


Bu ürün tüm makyaj temizliğinde kullanılıyor. Cildi arındırdığını ve rahatlattığını vaat ediyor bizlere ve vaatlerini de tamamen yerine getiriyor.

400 ml  bir şişesi var ve son derece bereketli bir ürün her gün kullanıyorum ancak aylardır bitmedi.

Parfümsüz, yine de bir kokusu var ama bu koku rahatsız eden bir koku değil.

Ürünü pamuğa döküp makyajımı temizliyorum daha sonra durulamaya gerek yok ama ben daha temiz hissetmek için daha önceki yazılarımda önerdiğim gibi Nivea'nın yüz temizleme köpüğü ile yıkıyorum.

Piyasadaki çok pahalı ürünlere karşılık güçlü bir rakip olduğunu düşünüyorum ve fiyatı da çok uygun ben 13 TL gibi bir fiyata almıştım ve kesinlikle tekrar alacağım bir ürün.

Benim cildimde herhangi bir tahrişe, sivilceye neden olmadı.


İçeriğinde alkol ve paraben bulunmaması da ürünün büyük bir artısı.

Benim görüşlerim bu şekilde. Kullanların da fikirlerini almak isterim.

Sevgilerle. :)

9 yorum:

  1. Bogun harika tatlııımm takipteyizzz...:)))

    YanıtlaSil
  2. Bloğunu güzelmiş canım eline sağlık:-)takip listeme ekledim seni:-)beni takip edersen çok sevinirim:-)
    http://fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Benim çok severek kullandığım bir ürün :)

    YanıtlaSil
  4. Çok amaçlı kullanabildiğim bir ürün. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil