29 Haziran 2015 Pazartesi

H&M : Make Me Blush Blusher & Bronzing Powder

Herkese yeniden merhaba! :)

Geçen hafta Taksim'de gezerken tesadüfen H&M mağazasına girdim. H&M mağazasını gerçekten çok seviyorum. Özellikle Taksim'deki mağazasını. Aradığım herşeyi bulabiliyorum.Ve şansıma inanılmaz bir indirim vardı.Hala devam ediyor mu bilmiyorum ama ediyorsa mutlaka uğramanızı tavisye ederim.

H&M'in makyaj malzemelerini daha önce duymuştum ancak kullanma fırsatım olmamıştı. Daha doğrusu güvenememiştim makyaj malzemelerinde iyi markalar kullanmaya özen gösteriyorum çünkü gerçekten hassas bir cildim var.


Bütün kozmetik ürünleri indirimdeydi.
Bu iki ürün sadece 3 TL gibi ucuz bir fiyattaydı ve bu beni açıkçası daha çok korkuttu. İnternetten biraz yorumları okudum genelde beğenileri gördüğüm için en azından denemiş olurum düşüncesiyle aldım


Allıktan başlamak istiyorum,

Bendeki 12 numara "Dazzling Peach" isimli olanı. Adından da belli olduğu üzerine şeftali tonlarında bir allık. Rengini gerçekten çok beğendim ancak benim bu üründe sanırım en beğendiğim şey ambalajı oldu. Ambalajı gerçekten çok şık. İçinde çok ufak ışıltılar var, yüzünüze sürdüğünüzde doğal bir ışıltı veriyor. Pigment açısından fena değil hatta iyi bile sayılabilir. Kalıcılığı orta derecede yani çok çok iyi olduğunu söyleyemem ama fiyatına göre beklediğimden çok daha fazlası var bu üründe. Buraya kadar herşey iyi ama bir daha bu ürünü almayı düşünmüyorum. Neden mi?


Çünkü içeriğine bakıldığında içinde ne ararsan var. Özellikle dikkatimi çeken "talc" olması.
Peki nedir bu "talc" ?
Talc, topaklaşamayı önlediği için bazı kozmetik ürünlerde kullanılan bir madde. İnsan yumurtalıklarında ve ciğerinde tümöre neden oluyor.
Yüzüme süreceğim bir makyaj malzemesi, bedava dahi olsa sağlığımdan değerli olamaz.

Gelelim bronzlaştırıcıya,


Bu aslında benim çok hoşuma giden bir ürün olmuştu. Yüzüme kontür uygulaması yapacağım zaman genelde fondöten ile yapsam da her gün fondöten kullanan biri değilim. Beyaz tenliyim, günlük makyajlarımda az miktarda yüzüme renk versin diye kullanıyorum, hatlarımı belirginleştiriyorum.
Ama maalesef az önce allık için söylediğim kötü özellik bunda da var. Ve çok tozlanma yapıyor.
Mümkün olduğu kadar az kullanmaya özen gösteriyorum ve tekrar almayı kesinlikle düşünmüyorum.

Ne demişler, ucuz etin yahnisi yavan olur. :)

Bu da öyle bir şey fiyatı cezbedici olsa da içeriğe bakıldığında gerçekten çok kötü.
H&M çok sevdiğim bir mağaza ama bir daha kozmetik ürünlerine aman diyorum. :)

Size yardımcı olduysam ne mutlu bana.
Kendinize iyi bakın! :)

11 yorum:

  1. Merhabalar iadeyi ziyarete geldim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Sitenize izleyici oldum, sizi de bloguma beklerim :)
    http://guzellikdenizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. İzleyiciniz oldum :) Bloguma bekliyorum :) http://guldentavsiyeler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba 17. İzleyicin oldum takip için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. keşke burada da H%M olsa dedim :(
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda çok şikayet var, H&M daha çok yerde mağaza açmalı bence de. :(
      Hemen geldim blogunuza. :)

      Sil