29 Haziran 2015 Pazartesi

Black Sea


Bu blogumda tek konu üzerinden gitmek istemediğimi daha önceki yazılarımda söylemiştim. :)
Şimdi size nefes kesici bir film önereceğim, mecazi anlamda değil gerçekten nefes kesen. Özellikle de benim gibi klastorofibisi olan insanlar için. :)

Jude Law'ın mükemmel oyunculuk sergilediği bu filmde Karadeniz'in Gürcistan açıklarında 2. Dünya Savaşı sırasında batırılmış bir Alman denizaltısı tespit ediliyor. Ve bu denizaltının içinde 4 ton altın var.

Herkes zengin olma düşüncesinde suyun derinliklerine doğru yola çıkıyor. Ancak denizaltında insanların hırsının artması, daha fazla para istemeleri ve kişisel sorunlarla bir çok tehlike oluşturan durum ortaya çıkıyor.

İzlerken oyuncularla birlikte nefes alıp veriyorsunuz ve gerçekten orada olduğunuzu hissediyorsunuz.

İzlemek için film arıyorsanız hemen bunu izlemelisiniz, beğenime hak vereceksiniz. :)

İyi seyiler.. :)

2 yorum:

  1. Çok merak ettim canım kesinlikle ihtiyacım vardı film tavsiyesine :-)yeni tavsiyelerini bekliyorum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederm canım, işine yaradıysa ne mutlu bana. :)

      Sil