27 Haziran 2015 Cumartesi

Madame Coco : Miss Charming Vücut Losyonu

Bugün bir AVM'de gezerken tesadüfen Madame Coco'ya girdim.

Ürünlerine bayıldığım bir mağaza hem kaliteleri hem de görüntüleri bakımından.

Sürekli büyük indirimler yapması da büyük avantaj.

Bugün de indirim günlerinden biriydi ve kişisel bakım ürünleri hakkında bolca övgü almıştım.
Ürünlerin çoğu bitmişti ancak gözüme bu vücut losyonu takıldı. Öncelikle şişesinin şekli çok hoşuma gitti fiyatı da 5 TL gibi ucuz bir rakam olunca dayanamadım aldım.


Kokusu kesinlikle çok hoş ancak nemlendirmesi hakkında gelecek zamanlarda yorum yapacağım.
Beni rahatsız eden tek şey vücuduma sürdükten sonra elimde garip bir his bırakması.
Şişesinin tasarımı gerçekten başarılı. Bu tarz tasarımları çok beğenen biriyim.


İçeriğini merak edenler için de şöyle göstermek gerek.
İlk izlenim olarak ben beğendim ancak zamanla düşüncelerim değişirse mutlaka paylaşacağım.



1 yorum:

  1. Buypasa.com çok yakında açılıyor. Madame Coco ürünleri en uygun fiyat garantisi ile sizi bekliyor. Detaylı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil