27 Haziran 2015 Cumartesi

Merhaba!


Herkese merhaba!

Bunun bir tanışma bölümü olmasını istedim.

Uzun zamandır hayalini kurduğum blogumu kurmayı bugün başardım, hedefim kısa sürede büyük adımlar atmak.

Uzun zamandır makyaj, bakım bloglarını takip etmekteyim. Hatta bir ürün almadan önce bloggerlar sayesinde o ürün hakkında bilgi almaya özen gösteririm. Artık benim de insanlara ürün seçerken yardımcı olmam gerektiğini hissettim. :)

Blog açmak 1 yılı aşkındır aklımda ancak hep üşengeçliğime geldi ve kendimi hazır hissetmedim.
Bugün bunu başardım! :)

Bu blogun sadece makyaj, bakım amaçlı değil de çok kapsamlı olmasını istiyorum. Umarım istediğim yolda ilerleyebilirim.

Umarım size yardımcı olabilirim ve başarılı olabilirim. :)

Hepiniz bloguma hoşgeldiniz, beraber güzel adımlar atmak dileğiyle. :)

-Bağyan Vanilya!

1 yorum: