5 Temmuz 2015 Pazar

TheFootFactory : Foot Scrub


Merhabalar! :)

Bugün ambalajına hayran kalarak aldığım bir ürünü size tanıtacağım.


Dediğim gibi çok güzel bir ambalaj tasarımına sahip ancak bu ürün bana ambalaja kanmamak gerektiğini öğretti.
Kullanımı son derece zor, yani sıkmak resmen güç istiyor diyebilirim. Sıkınca da bolca gelip etrafa saçılabiliyor.
Yapısı çok yumuşak ve içinde yeterli tanecikler olmadığı için ayağa yeterli olmuyor. Bende pek bir etki yaratmadı.
Nane kokusu hoş, ayakta ferahlık hissi yaratıyor az da olsa yumuşatıyor sanırım benim için ürünün tek artıları bunlar oldu.


5 TL gibi ucuz bir fiyatı var uzun zaman önce aldığım için net hatırlamıyorum.

Benim için sınıfta kaldı, bitince tekrar almayı düşünmüyorum.
Kullananların görüşlerini de almak isterim. :)

Herkese mutlu pazarlar, sevgiler. :)

13 yorum:

  1. etkili bir ürün çok severek kullandım güzel yorumlamışsın :)
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    https://instagram.com/evintekkizimona/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pek işe yaramadı dediğim gibi, kişiden kişiye fark ediyor demek ki. :)

      Sil
  2. Belki öncesinde micropedi yada ponza taşı gibi bir ürün kullanıp, sonrasında bunu kullansak daha faydalı olabilirmiş gibi geldi. Ambalajlar bazen gerçekten kandırıcı olabiliyor. Sana katılıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu da deneyeceğim canım tavsiye için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. aa benim merak ettiğim bir üründü yazını görünce nasıl sevindim cnm :) koştum geldim

    YanıtlaSil
  4. Yüz için olanlar bile daha tanecikli oluyor yahu cidden :) Güzel yazmışsın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bunun tanecikleri gerçekten az ayağı geçtim yüze bile az dediğin gibi. Teşekkürler canım. :)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Benim de hed defasında elim uzanıyor bu ürüne ama alma fırsatım bir türlü olmamıştı. İyi ki de almamışım. Güzel yorumlaman için ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Kimse de bu ürünü beğenmiyor almaktan vazgeçmek üzereyim :) Blog tasarımını çok beğendim bana da beklerimm yeni postlar istiyoruzz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolabımda öyle boş duran bir ürün oldu, bir daha elimi bile sürmedim. :)
      Çok teşekkür ederim canım. :)

      Sil