3 Temmuz 2015 Cuma

L'oreal Casting Sunkiss Renk Açıcı Jel

Herkese günaydın! :)
Saça boya sürmeden renk açmanın çok zor olduğuna inanırdım, papatya suyu denedim açsa da o kadar az açtı ki gözle fark edilmiyordu.
Bir aralar gratiste 75 TL ve üzerine 25 TL hediye vardı. Bununla ne alsam diye düşünürken aklımda hiç olmayan bu ürün gözüme çarptı.


Küçükken sapsarı saçları olan ben, yavaş yavaş kumrala döndüm. Saçlarımı hiç boyatmak istemedim bu yüzden hiç boyaya kalkışmadım. Bunun boyasız saçlar için olduğunu gördüğümde pek inanmasam da aldım. İçinde amonyak olmaması da büyük artısı.

Kuru ya da nemli saça uygulanıyor. Ben duştan sonra saçlarımı biraz kurutup sürerek uyguladım.
Saçıma sürdükten sonra fön makinası ile tekrar kuruttum ve sonuca inanamadım. İlk denememde gerçekten gözle görülür bi fark vardı. 
4 ya da 5 kez kullandım, 100 ml ancak ben saçımın her yerine sürmediğim için bu kadar çok kullanabildim.
Şuan herkes saçımdaki renk farkını görebiliyor. Saçımı yıpratmadı, sertleşmesine de neden olmadı.


Türkiye'de sanırım sadece 01 numarası var kahverenginden sarıya doğru açıyor.
Ben kumral olsam da bunu kullandım ve güzel sonuç aldım.
Boya kullanmak istemeyenler için çok güzel bir ürün.

Önceden blog kullanmadığım için özellikle saçımın rengini çekmemiştim ancak eski fotoğraflardan göstereceğim.


Bu eski hali açıcı, boya hiçbir şey yok.



Bunlar da bu ürünü kullandıktan sonra. :)

Sevgilerle. :)



11 yorum:

  1. Bu ürünü almaya kalkıştığım sırada maalesef Türkiye'de yoktu. Acaba ilk kullanımdan sonraki fotoğrafın da var mı? Tek kullanım ne kadar etki ediyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım malesef o zamanlar blog kullanmadığım için çekme gereği duymamıştım. İlk kullandığımda ben söylemeden diğer insanlar fark etmemişti ama 3-4 kullanımımdan sonra herkes saçlarımın rengini mi açtın diye sordu. Keşke fotoğrafla gösterebilseydim ancak şuan sadece böyle bilgilendirebiliyorum. :(

      Sil
  2. Saçların bas baya boyanmış gibi canım fark bariz ortada, benim saçlarım çok koyu bende işe yarayacağını sanmıyorum hiç boyamadım bugüne kadar. Şunu sormak istiyorum eski yani doğal saç rengine dönüyor değil mi? Bu renk açıcılarda hep merak ettiğim bir konudur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kestirmedikçe dönmüyo canım. Çok koyuysa bence de işe yaramayabilir ama kahverengini açıyo, birkaç blogda görmüştüm.

      Sil
  3. Benim saçlarım baya açık seninkinden acaba sapsarı yapar mı :)

    YanıtlaSil
  4. oldukça açmış gibi rengini 😊 benimde merak ettiğim bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçınızı açmak istiyorsanız mutlaka denemelisiniz :)

      Sil
  5. bayıldım saç rengine bende deneyeceğim mutlaka
    takibe aldım canım güzel yazının devamını bekliyorum
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım. Takipteyim. :)

      Sil
  6. Blog keşif etkinliğinden geldim, takibe aldım.:) sayfamada beklerim :)

    http://oradanburadandidodan.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil