4 Nisan 2016 Pazartesi

Sephora Rouge R21 Ingenuous


Yazın iyice kendini hissettirdiği bir günden herkese merhaba! :)

Bugün sizlere anlatacağım ürün çantamdan hiç çıkarmadığım bir rujum. Sephora Rouge R21 Ingenuous :)


Sürümü, yapısı çok çok güzel, tam bir sür - çık ruju. 
Yarı mat bir yapısı var, dudakları kurutmuyor.
Çok hafif bir kokusu var, koku hassasiyeti olanları bile rahatsız edeceğini sanmıyorum.


Rengi de bu şekilde, benim en sevdiğim renklerden. :)

Benim en sevdiğim rujlarımdan biri. Siz kullanıyorsanız düşüncelerinizi almak isterim.
Sevgilerle. :)

10 yorum:

  1. Rengi ne kadar güzel!
    Güzel günlerde kullanın...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. rengi tam benlikmiş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Bende rengini çok beğendim :). Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir renk. Yazılarının devamını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Rengini beğendim tam benlik. :)

    YanıtlaSil
  6. rengi şahane . bayıldım resmen

    YanıtlaSil
  7. blog keşif etkinliğinden sizi takip ediyorum ben de bloğuma beklerim
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Canım keşif etkinliğinden geliyorum bloguna bende seni bloguma beklerim <3 sevgiler...

    YanıtlaSil