3 Nisan 2016 Pazar

Milkshake Conditioning Whipped Cream ( Saç Bakım Köpüğü )


Herkese merhabalaar! :)
Birkaç gündür özel işlerim nedeniyle bloguma vakit ayıramadım, boş bulduğum bir anda hemen size mükemmel bir ürünü anlatmak için buraya geldim! :)

Bu saç bakım köpüğünü kullandıktan sonra ben bu kadar zaman bunu nasıl almamışım diye resmen kendime kızdım.


Ürünün hangi iyi özelliğinden başlayacağımı bilemiyorum, çünkü her şeyiyle mükemmel buldum.

İlk olarak kokusu, o kadar güzel bir vanilya kokusu var ki resmen iştahımı açıyor. İnsanın yiyesi geliyor. :)

Banyodan sonra nemli saça, diplere çok gelmeyecek şekilde sürüyorum. Normalde saçımı rahat tarayabilmek için saç açıcı sprey kullanıyorum ama bu ürün ona gerek bırakmadı. Saçıma sürdükten sonra taradığımda resmen tarak saçlarımdan akıyor.

Fönle saçımı kuruttuğumda çok elektriklenir benim saçlarım, bundan sonra saçlarım hiç elektriklenmedi ve yuummuşacık oldu! 

Saçı kesinlikle ağırlaştırmıyor.

Ürünün şişesinden dolayı fotoğrafını çekemedim, arkasındaki yazıyı buradan yazacağım. 

Saça bakım sağlarken saçın nem dengesini ve renginin yoğunluğunu korumak üzere formüle edilmiştir. Saçın yumuşak, parlak ve sağlıklı olmasını sağlar. İçeriğindeki süt proteinleri saçın yapısını güçlendirerek bakım sağlarken özel baş derisi koruma amaçlı kullanılan diğer bir madde ise uzun ömürlü nem sağlar. Saçın renginin solmasını önler. 

Saçımda boya olmadığı için, saçın renginin solmasını ne kadar önlediğini bilemem. Ama diğer yazan her şeyin beklentiyi karşıladığını söyleyebilirim.

Kesinlikle önerdiğim bir ürün, ben kuaförümden 50 TL'ye aldım. 

Siz kullandıysanız sizin de düşüncelerinizi merak ediyorum.
Sevgilerle. :)


4 yorum:

  1. ben de yakında kullanmaya başlayacağım henüz kullanmadım çok merak ediyorum saçımdaki etkisini :)

    YanıtlaSil
  2. Çok öneren kişi var benımde aklımda :)

    YanıtlaSil