31 Mart 2016 Perşembe

Wet n Wild Comfort Zone Far Paleti


Günaydınlaaar! :)

Öncelikle size bugün gördüğüm son derece ilginç rüyadan bahsetmek istiyorum, sanırım makyaj malzemeleri ile yavaş yavaş delirmeye başlıyorum. :) Rüyamda Capacity'deki Mac mağazasındaydım birkaç ürün alıp deniyordum, yanında da bir sürü hediye veriyorlardı. Ürünleri aldım otoparka indim otopark birden akıl hastanesine dönüştü ve beni içeri kilitlediler. Kabus mu komik mi bilmiyorum ama sanırım bu blog, makyaj işleri epey bilinç altıma yerleşti. :)

Haftasonu yaklaştıkça enerjim artmaya başlıyor, sabahları daha bir mutlu uyanıyorum! Eminim siz de aynı benim gibisinizdir. :)
Kahvaltımı yaptım, evi toparladım, kahvemi aldım geçtim bilgisayarımın başına :)

Bugün sizlere wet n wild comfort zone paletimden bahsetmek istiyorum.


Bundan çok daha önce bahsetmeliydim ama malesef bu güne kaldı çünkü bu benim uygun fiyatlı far paletleri arasında en sevdiğim bu!

Hem günlük makyajda, hem gece makyajında kullanabileceğiniz renkler mevcut.
Sol üstteki rengi kaş altımı ve göz pınarlarımı aydınlatmada kullanıyorum kesinlikle abartılı durmuyor. 

Günlük makyajımda genellikle soldan ikinci rengi göz kapağıma, üçüncü rengi ise katlanma bölgeme kullanarak uyguluyorum.

Şöyle paletin daha yakından bir fotoğrafını göstererek daha detaylı bahsedeyim,



Paletin bütün renkleri güzel ve hepsi oldukça pigmentli. Bir tek sağdan ikinci rengi pek fazla kullanmıyorum hatta bu zamana kadar en fazla 1-2 kez kullanmışımdır.

Ürünün tek sevmediğim özelliği ambalajı, çok kalitesiz ve içinden çıkan aplikatör ( gerçi ben onu zaten kaybettim) çok saçma bir yapıda. :)

Azıcık tozutuyor ama zaten her far illa az da olsa tozutuyor.

Fiyatı 19 TL indirimden çok daha uyguna bulabilirsiniz. Gerçekten fiyat - performans olarak çok çok iyi. 

Siz kullanıyorsanız, sizin de görüşlerinizi almak isterim.
Mutlu Günleer! :)

16 yorum:

  1. Rüyada bile nasıl haz veriyordur, aldığın ürün değil yanında verilen hediyeler insanı mutlu ediyor resmen :)) Bu paleti severek kullanıyorum hem gece hemde gündüz makyajımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüyamda akıl hastanesine kapatılana kadar nasıl mutluydum anlatamam :)

      Sil
  2. Çok sevdiğim paletlerden biri wet n wild farları seviyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. güzel bi yazı olmuş 😊 ben de bloguma beklerim 😊😊

    YanıtlaSil
  4. Far sevmeyen biri olarak bu paleti almak çok istiyorum, güzel bir yazı olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle almalısın, çok teşekkürler. :)

      Sil
  5. İlginç bir rüyaymış :)Farın renklerine bayıldım iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ilginç bir rüyaydı, teşekkürler. :)

      Sil
  6. Ahh ahh blog yazarı olmak böyle bişey,rüyalara bile girer ..Hayır olsun diyelim.
    Farın renkleri günlük kullanıma uygun bende beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle! :) Hayırlar olsun inşallah. :)

      Sil
  7. Renkleri çok güzelmiş evet fiyatı da çok uygun :))

    YanıtlaSil
  8. sırf merakımdan aldım bu paleti. Göz kapağı düşüklüğü olduğu için gölgeli farlar falan kullanamıyorum. Ama çok merak ettiğim için almıştım bu paleti . Renkler gerçekten çok güzel. Bloğunuzu yeni keşfettim bloğuma da bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil