26 Mart 2016 Cumartesi

La Roche - Posay Effaclar Yıkama Jeli ve Duo (+)


Herkese merhabalaar! :)
Uzun zamandır gördüğüm ancak bir türlü alamadığım ürünü bugün aldım ve daha paketi açmadan ilk işim buraya, sizlere yazmak oldu. :)

1 haftadır arkadaşımda kalıyordum orada bu ürünleri "tesadüfen" kullanma şansı buldum.

Bir çok yüz yıkama jeli denedim ama en memnun kaldığım şu zamana kadar bu ürün oldu sanırım.


Anlam veremediğim bir şekilde bir hafta öncesinde yüzümün bir çok bölgesinde sivilceler oluşmuştu.
Arkadaşımda kaldığım süre boyunca sabah - akşam olmak üzere sürekli yüzümü effeclar yüz yıkama jeli ile yıkadım ve kullandığım andan itibaren sivilcelerimin söndüğünü hissettim hatta şuan hiç kalmadı.

Bugün bu ikili deneme boyunu gördüm ve direk aldım. Çok çok az kullanım bile bütün cildi temizlemeye yetiyor.

Paraben ve sabun içermiyor. Kokusu da temizlik hissi veriyor. :)



Yanındaki effaclar duo (+) ise cildi düzeltmeye, cilt bozuklıklarını azaltmaya, aknelere karşı düzeltmeye yarıyor. Henüz bunu daha tam test edemedim çünkü bunu düzenli kullanmadım.
Kullandıktan sonra detaylı yorumumu tekrar sizinle paylaşacağım.

Temizleme jeli 50 ml, düzeltme kremi ise 15 ml olan setin fiyatı 25 TL.
En azından sizin de deneme boyunu alıp kullanmanızı öneririm. :)

Herkese mutlu haftasonları dilerimm. :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder