27 Mart 2016 Pazar

L'oreal False Lash Superstar Maskara ve Eyeliner


Herkese merhabaa! :)

Uzun zamandır düzgün bir maskara arayışındaydım. Yaklaşık 1 yıldır maybelline rocket kullanıyordum ancak kirpikten çok zor çıktığı için ve son zamanlarda kirpiklerimde dökülmeye yol açtığı için değiştirme ihtiyacı duydum. 

Bir süredir essence lash princess kullanıyordum. Memnun da kaldım ancak daha çok hacim veren bir maskara istiyordum.

Gratis'e girdiğimde indirimde olan Loreal'in superstar maskarasını gördüm ve eyeliner ile bir set halindeydi. Fiyatı da gayet uygun gelince almaya karar verdim.



İki taraftan oluşan bu maskaranın ilk tarafı baz, kirpiklerin daha hacimli olmasını sağlıyor. Diğer tarafı ise kıvrık bir fırçaya sahip maskara. Baz arayışında da olduğumdan ürün iki isteğimi de karşılayarak beni mutlu etti. :)



Kirpikleri yapıştırmıyor, Zaten uzun kirpiklerim olduğu için bana uzatması da yeterli geldi. Yeterince hacim de veriyor. Kısacası daha uzun bir süre bu maskarayı kullanacağım gibi görünüyor. :)

Eyeliner'a gelecek olursak,


Açıkcası bir eyeliner arayışı içinde değildim, daha çok likit eyeliner kullanmayı tercih ediyorum.
Ancak acelem olduğunda bu kalem eyelinerlar büyük kolaylık sağlıyorlar.
Denedim sürülmesi gerçekten çok kolay ancak çok kalıcı olduğunu düşünmüyorum.
Dağılmıyor ancak rengi hafif uçuyor bir süre sonra.

Bu setin fiyatı 39,95 TL gibi bir fiyattı.
Ne kadar süre Gratis'te kalır bilmiyorum, ben almanızı öneririm. :)

:*:*

23 yorum:

  1. Denemek istediğim bir maskara bu baya bi methini duydum. Sanırım artık edinmenin zamanı geldi..
    Takipteyim, bende beklerim. Sevgilerle:)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de fiyatı da uygunken almalısınız, takipteyim. :)

      Sil
  2. Bir suru rimel deniyorum en iyi markalarda en uygun fiyatlilara kadar ama en etkili yontemin uygulama sekli olduguna inaniyorum. Gule gule kullan eyelinerda maybelline in kavanoz urunu bence basarili;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız uygulama yöntemi de çok önemli. Çok teşekkürler :)

      Sil
  3. bu maskara kirpikleri çok döküyor diye duyup vazgeçmiştim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa :( Ben daha yeni kullanmaya başladığım için öyle bir sorunla karşılaşmadım. Umarım da karşılaşmam. :(

      Sil
  4. İyi günlerde kullanın.
    Blogunuzun renklerine ve tasarımına bayıldımm <3

    YanıtlaSil
  5. Canım ben senin eski takipcinim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bu ürünleri merak ediyordum .Bu yazı güzel olmuş .Blogu ben zaten takip ediyormuşum, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakınızı giderebildiysem ne mutlu bana. :)

      Sil
  7. Merhaba iadeyi ziyarete geldim ancak takipteyim demişsiniz unutmuşsunuz sanırım kontrol edermisiniz..Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım tekrar baktım takipteyim gözüküyor

      Sil
  8. Bloğunuz çok güzel. Makyaj malzemesi konusunda tavsiye almayı çok seviyorum. Bunun için sık sık ziyaretinize gelicem. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Umarım hep yardımcı olabilirim :)

      Sil
  9. Güle güle kullanın :) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullanın :) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. Eyeliner'ı beğenmedim ama rimel harika benim favori rimelim oldu ♥
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha çok likit eyeliner kullandığım için sırf acelem olduğunda kullanacağım bir eyeliner oldu, rimel harika evet :)

      Sil
  12. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve bu yazıyı görünce yorum yazmadan edemedim. Eylenir'ı denemedim ancak ilk defa bir rimele tam anlamıyla bayıldım. Ben de risk alıp internet üzerinden sipariş ettim. Vazgeçilmezim oldu, maskara bazını kullanmaya kıyamıyorum. :) Bu arada blog keşif etkinliğime beklerim. :) http://tuyolog.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekilde bayıldım rimele. :) Hemen geliyorum :)

      Sil