28 Mart 2016 Pazartesi

H&M Nude Eyeshadows


Herkese merhabalaar. :)

Bugün size bahsetmek istediğim ürün H&M'in "Nude Eyeshadows" isimli far paleti.


Sanırım hayatım boyunca kullanıp en sevmediğim palet bu oldu benim.
Renklerini çok çok severek aldım, son zamanlarda H&M'in adını da kozmetik ürünlerinde pek sık duyduğumuzdan büyük beklenti içindeydim.

Tester yoktu o yüzden deneme şansım olmadı.
Aldım heyecanla denemek için açtım veee ben şok! :)


O kadar az renk veriyor ki özellikle açık olan renkler nerdeyse hiç belli olmuyor. 

Eve geldim, tekrar denedim bastıra bastıra sürmeye çalıştım yok istediğim rengi elde edemiyorum.
Belli belirsiz bir renk veriyor, verdiği renk de birkaç saat içinde uçup gidiyor.

Fiyatı 15 TL

Dediğim gibi benim için sınıfta kalan bir ürün oldu.

Sizin de düşüncelerinizi almak isterim.
Sevgilerle. :)

11 yorum:

  1. H&M'nin ürünleri o kadar çok övülüyor ki, açıkçası çok merak ediyordum. Evime yakın bir mağazası olmadığı için bakamamıştım ama benim de beklentim yüksekti doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı ürünleri gerçekten çok başarılı ancak bu ürününü hiç hiç beğenmedim :(

      Sil
  2. Tonları düzgün vermeyince bende hiç sevmiyorum yoksa kat kat sür olmuyor :/ H&M fırçaları güzel bir tek sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de lip balmını seviyorum ben öneririm :)

      Sil
  3. Çok teşekkürler, takipteyim. :)

    YanıtlaSil
  4. H&M nin kıyafetleri ve aksesuarlaı dışında kozmetik ürünleri pek kaliteli değil. Bende bu paleti çok beğenmiştim fakat testerı vardı denedim ve almadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef benim alacağım zaman testerı yoktu. Olsa hayatta almazdım.

      Sil
  5. Bende bu paleti görmüştüm elim gitti ama almadım iyiki almamışım :/

    YanıtlaSil
  6. Palette güzel duruyor renkler ama sonuç üzücü olmuş gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de reklerini çok beğenmiştim ama.. :(

      Sil