25 Mart 2016 Cuma

L'oreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı - Onarıcı


Uzuuunca bir süre ardından hepinize tekrardan merhabaa! :)
Bir süredir özel işlerimden dolayı bloguma pek vakit ayıramadım. Ancak tekrardan dönüp yazmak istedim. :)

Anlatacağım epey bir ürün var. Bugünkü başlangıcı L'oreal Elseve'in Mucizevi Bakım Yağı Onarıcı Etkili olanından yapacağım. 

Uzun süredir bu ürünün sarı kapaklı olanını bayılarak kullanıyorum, bittiğinde elimde Pantene'in bakım yağı vardı onu kullandım ancak o ürünü sevdiğim kadar sevemedim.
Tekrar almaya gittiğimde mor kapaklı olan gözüme takıldı ve bunu denemek istedim.



Ürünün bize vaat ettikleri :

Saçı ağırlaştırmaz - Kesinlikle ağırlaştırmıyor.

Kırıkları onarır - Saçımı yeni kestirdiğim için bunu pek anlayamadım ancak ben hiçbir ürünün tam olarak kırıkları onaracağına inanmıyorum. Kırık oluşumunun önleneceğini düşünüyorum ama var olan kırığı onaracağını pek sanmıyorum.

Saç tellerini korur - Bunu da zaman içerisinde göreceğim zaten daha çok az kullandım. :)

Yapısı sarı kapaklı olanına göre daha hafif, kokusu da öyle.
Ben sarı kapaklı olanının kokusunu ve yapısını çok beğeniyordum o yüzden bu benim sevmediğim özelliklerinden biri oldu.

Saçı yumuşaklaştırıyor mu ? Evet gayet güzel yumuşaklaştırıyor. Ve fazla elektriklenmeyi de önlediğini gözlemledim.


Kullanım Önerileri :

2-3 damla mucizevi yağı :
Şampuanlanma Öncesi - Ben bunu yapmıyorum. Saçıma sadece haftada bir saf zeytinyağı sürüyorum. Diğer ürünleri saç diplerime sürmek hoşuma gitmiyor.
Tarama Öncesi - Banyodan sonra saçlarımı taramadan önce 1-2 damla sıkıp saç uçlarıma yediriyorum ve kurutuyorum. Bu sayede ısıdan zarar görmesini aza indirdiğimi hissediyorum.
Son Rötuşta - Saçımı kuruttuktan sonra tekrar 1-2 damla alıp saç uçlarıma uyguluyorum saçlarımı daha çok yumuşattığını hissediyorum.

Peki ben bu ürünü tekrar alır mıyım?

Hayır alacağımı düşünmüyorum dediğim gibi sarı kapaklı olanın yapısını ve kokusunu çok beğeniyordum ve o da bu ürün kadar saçımı yumuşak yapıyor.

Fiyatı 11-12 TL gibi bir şeydi tam net hatırlamıyorum.

Siz bu ürünü kullanıyor musunuz? Kullandıysanız sizin düşüncelerinizi de merak ediyorum. :)

Sevgilerle. :)

2 yorum:

  1. bunu değil ama ben de Nuxe kuru yağı kullanıyorum ve oldukça memnunum :) bu ürünün de güzel olduğunu duydum ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuxe kuru yağı bu bittikten sonra ben de denemek isterim, teşekkürler. :)

      Sil