25 Mart 2016 Cuma

Moshos Garden Amber & Rose Kil Maskesi


Moshos Garden Amber & Rose Kil Maskesi ile Lila Kutu'nun Keşif Kutusu sayesinde tanıştım.( Daha sonra lila kutu ile ilgili de yazı yazacağım için bu bölümü şimdilik atlıyorum.)


Tamamen bitkisel ve organik içeriklerle üretilmesi, zararlı kimyasal, parfüm, renklendirici, paraben, mea, tea, petrol türevleri, mineral yağlar, silikon, sülfat, sls, sles, PEGs, kimyasal koruyucu, kısaca kaynağı doğa olmayan hiçbir zararlı madde içermediği kutusunda yazıyor ve ilk görüşte sevmemin ilk nedeni bu oldu.
Ve hayvanlar üzerinde de test edilmiyor.

Daha sonra kutusunu açtım kokusu! Kokusu inanılmaz güzel. Gül kokusunu sevmediğim için pek hoşuma gitmeyeceğini düşünmüştüm ancak resmen bayıldım!

Haftada bir kez cildime uyguluyorum. Uyguladıktan sonra yıkadığım an yüzüm yumuşacık oluyor ve canlandığını gözle görülür bir şekilde anlıyorum.


Kil olduğu için biraz katı bir yapısı var bir çay kaşığı ürünü az su ile karıştırıp uyguluyorum. Yüzümde 10 dakika beklediğinde tamamen kurumuş oluyor, yıkıyorum. 

Yıkadıktan sonra nemlendirme ihtiyacı duymuyorum.

Oldukça bereketli bir ürün 70 gr bana uzun süre yeter diye düşünüyorum.


Uyarılar : Serin ve rutubetsiz yerde saklayın. Göz çevresi ve dudaklara uygulamayın. Geçiçi kızarıklıklar oluşturabilir. ( Bende oluşturmadı.) İçindekilere alerjiniz varsa kullanmayın.
İçindekiler bölümünü yukarıdaki fotoğraftan görebilirsiniz.

Fiyatı sanıyorum 40-45 TL gibi bir şey. 

Bittikten sonra kesinlikle tekrar almayı düşünüyorum.

Sevgilerle. :)

4 yorum:

  1. Ben de kil maskelerini çok seviyorum.Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. bende bu maskeyi severek kullanmıştım, eğer kil maskelerini seviyorsan kiehls in rare earth maskesini de denemeni tavsiye ederim :*

    YanıtlaSil