Herkese merhabaa! :)
Uzun zamandır düzgün bir maskara arayışındaydım. Yaklaşık 1 yıldır maybelline rocket kullanıyordum ancak kirpikten çok zor çıktığı için ve son zamanlarda kirpiklerimde dökülmeye yol açtığı için değiştirme ihtiyacı duydum.
Bir süredir essence lash princess kullanıyordum. Memnun da kaldım ancak daha çok hacim veren bir maskara istiyordum.
Gratis'e girdiğimde indirimde olan Loreal'in superstar maskarasını gördüm ve eyeliner ile bir set halindeydi. Fiyatı da gayet uygun gelince almaya karar verdim.
İki taraftan oluşan bu maskaranın ilk tarafı baz, kirpiklerin daha hacimli olmasını sağlıyor. Diğer tarafı ise kıvrık bir fırçaya sahip maskara. Baz arayışında da olduğumdan ürün iki isteğimi de karşılayarak beni mutlu etti. :)
Kirpikleri yapıştırmıyor, Zaten uzun kirpiklerim olduğu için bana uzatması da yeterli geldi. Yeterince hacim de veriyor. Kısacası daha uzun bir süre bu maskarayı kullanacağım gibi görünüyor. :)
Eyeliner'a gelecek olursak,
Açıkcası bir eyeliner arayışı içinde değildim, daha çok likit eyeliner kullanmayı tercih ediyorum.
Ancak acelem olduğunda bu kalem eyelinerlar büyük kolaylık sağlıyorlar.
Denedim sürülmesi gerçekten çok kolay ancak çok kalıcı olduğunu düşünmüyorum.
Dağılmıyor ancak rengi hafif uçuyor bir süre sonra.
Bu setin fiyatı 39,95 TL gibi bir fiyattı.
Ne kadar süre Gratis'te kalır bilmiyorum, ben almanızı öneririm. :)
:*:*





