27 Mart 2016 Pazar

L'oreal False Lash Superstar Maskara ve Eyeliner


Herkese merhabaa! :)

Uzun zamandır düzgün bir maskara arayışındaydım. Yaklaşık 1 yıldır maybelline rocket kullanıyordum ancak kirpikten çok zor çıktığı için ve son zamanlarda kirpiklerimde dökülmeye yol açtığı için değiştirme ihtiyacı duydum. 

Bir süredir essence lash princess kullanıyordum. Memnun da kaldım ancak daha çok hacim veren bir maskara istiyordum.

Gratis'e girdiğimde indirimde olan Loreal'in superstar maskarasını gördüm ve eyeliner ile bir set halindeydi. Fiyatı da gayet uygun gelince almaya karar verdim.



İki taraftan oluşan bu maskaranın ilk tarafı baz, kirpiklerin daha hacimli olmasını sağlıyor. Diğer tarafı ise kıvrık bir fırçaya sahip maskara. Baz arayışında da olduğumdan ürün iki isteğimi de karşılayarak beni mutlu etti. :)



Kirpikleri yapıştırmıyor, Zaten uzun kirpiklerim olduğu için bana uzatması da yeterli geldi. Yeterince hacim de veriyor. Kısacası daha uzun bir süre bu maskarayı kullanacağım gibi görünüyor. :)

Eyeliner'a gelecek olursak,


Açıkcası bir eyeliner arayışı içinde değildim, daha çok likit eyeliner kullanmayı tercih ediyorum.
Ancak acelem olduğunda bu kalem eyelinerlar büyük kolaylık sağlıyorlar.
Denedim sürülmesi gerçekten çok kolay ancak çok kalıcı olduğunu düşünmüyorum.
Dağılmıyor ancak rengi hafif uçuyor bir süre sonra.

Bu setin fiyatı 39,95 TL gibi bir fiyattı.
Ne kadar süre Gratis'te kalır bilmiyorum, ben almanızı öneririm. :)

:*:*

26 Mart 2016 Cumartesi

La Roche - Posay Effaclar Yıkama Jeli ve Duo (+)


Herkese merhabalaar! :)
Uzun zamandır gördüğüm ancak bir türlü alamadığım ürünü bugün aldım ve daha paketi açmadan ilk işim buraya, sizlere yazmak oldu. :)

1 haftadır arkadaşımda kalıyordum orada bu ürünleri "tesadüfen" kullanma şansı buldum.

Bir çok yüz yıkama jeli denedim ama en memnun kaldığım şu zamana kadar bu ürün oldu sanırım.


Anlam veremediğim bir şekilde bir hafta öncesinde yüzümün bir çok bölgesinde sivilceler oluşmuştu.
Arkadaşımda kaldığım süre boyunca sabah - akşam olmak üzere sürekli yüzümü effeclar yüz yıkama jeli ile yıkadım ve kullandığım andan itibaren sivilcelerimin söndüğünü hissettim hatta şuan hiç kalmadı.

Bugün bu ikili deneme boyunu gördüm ve direk aldım. Çok çok az kullanım bile bütün cildi temizlemeye yetiyor.

Paraben ve sabun içermiyor. Kokusu da temizlik hissi veriyor. :)



Yanındaki effaclar duo (+) ise cildi düzeltmeye, cilt bozuklıklarını azaltmaya, aknelere karşı düzeltmeye yarıyor. Henüz bunu daha tam test edemedim çünkü bunu düzenli kullanmadım.
Kullandıktan sonra detaylı yorumumu tekrar sizinle paylaşacağım.

Temizleme jeli 50 ml, düzeltme kremi ise 15 ml olan setin fiyatı 25 TL.
En azından sizin de deneme boyunu alıp kullanmanızı öneririm. :)

Herkese mutlu haftasonları dilerimm. :*

25 Mart 2016 Cuma

Moshos Garden Amber & Rose Kil Maskesi


Moshos Garden Amber & Rose Kil Maskesi ile Lila Kutu'nun Keşif Kutusu sayesinde tanıştım.( Daha sonra lila kutu ile ilgili de yazı yazacağım için bu bölümü şimdilik atlıyorum.)


Tamamen bitkisel ve organik içeriklerle üretilmesi, zararlı kimyasal, parfüm, renklendirici, paraben, mea, tea, petrol türevleri, mineral yağlar, silikon, sülfat, sls, sles, PEGs, kimyasal koruyucu, kısaca kaynağı doğa olmayan hiçbir zararlı madde içermediği kutusunda yazıyor ve ilk görüşte sevmemin ilk nedeni bu oldu.
Ve hayvanlar üzerinde de test edilmiyor.

Daha sonra kutusunu açtım kokusu! Kokusu inanılmaz güzel. Gül kokusunu sevmediğim için pek hoşuma gitmeyeceğini düşünmüştüm ancak resmen bayıldım!

Haftada bir kez cildime uyguluyorum. Uyguladıktan sonra yıkadığım an yüzüm yumuşacık oluyor ve canlandığını gözle görülür bir şekilde anlıyorum.


Kil olduğu için biraz katı bir yapısı var bir çay kaşığı ürünü az su ile karıştırıp uyguluyorum. Yüzümde 10 dakika beklediğinde tamamen kurumuş oluyor, yıkıyorum. 

Yıkadıktan sonra nemlendirme ihtiyacı duymuyorum.

Oldukça bereketli bir ürün 70 gr bana uzun süre yeter diye düşünüyorum.


Uyarılar : Serin ve rutubetsiz yerde saklayın. Göz çevresi ve dudaklara uygulamayın. Geçiçi kızarıklıklar oluşturabilir. ( Bende oluşturmadı.) İçindekilere alerjiniz varsa kullanmayın.
İçindekiler bölümünü yukarıdaki fotoğraftan görebilirsiniz.

Fiyatı sanıyorum 40-45 TL gibi bir şey. 

Bittikten sonra kesinlikle tekrar almayı düşünüyorum.

Sevgilerle. :)

L'oreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı - Onarıcı


Uzuuunca bir süre ardından hepinize tekrardan merhabaa! :)
Bir süredir özel işlerimden dolayı bloguma pek vakit ayıramadım. Ancak tekrardan dönüp yazmak istedim. :)

Anlatacağım epey bir ürün var. Bugünkü başlangıcı L'oreal Elseve'in Mucizevi Bakım Yağı Onarıcı Etkili olanından yapacağım. 

Uzun süredir bu ürünün sarı kapaklı olanını bayılarak kullanıyorum, bittiğinde elimde Pantene'in bakım yağı vardı onu kullandım ancak o ürünü sevdiğim kadar sevemedim.
Tekrar almaya gittiğimde mor kapaklı olan gözüme takıldı ve bunu denemek istedim.



Ürünün bize vaat ettikleri :

Saçı ağırlaştırmaz - Kesinlikle ağırlaştırmıyor.

Kırıkları onarır - Saçımı yeni kestirdiğim için bunu pek anlayamadım ancak ben hiçbir ürünün tam olarak kırıkları onaracağına inanmıyorum. Kırık oluşumunun önleneceğini düşünüyorum ama var olan kırığı onaracağını pek sanmıyorum.

Saç tellerini korur - Bunu da zaman içerisinde göreceğim zaten daha çok az kullandım. :)

Yapısı sarı kapaklı olanına göre daha hafif, kokusu da öyle.
Ben sarı kapaklı olanının kokusunu ve yapısını çok beğeniyordum o yüzden bu benim sevmediğim özelliklerinden biri oldu.

Saçı yumuşaklaştırıyor mu ? Evet gayet güzel yumuşaklaştırıyor. Ve fazla elektriklenmeyi de önlediğini gözlemledim.


Kullanım Önerileri :

2-3 damla mucizevi yağı :
Şampuanlanma Öncesi - Ben bunu yapmıyorum. Saçıma sadece haftada bir saf zeytinyağı sürüyorum. Diğer ürünleri saç diplerime sürmek hoşuma gitmiyor.
Tarama Öncesi - Banyodan sonra saçlarımı taramadan önce 1-2 damla sıkıp saç uçlarıma yediriyorum ve kurutuyorum. Bu sayede ısıdan zarar görmesini aza indirdiğimi hissediyorum.
Son Rötuşta - Saçımı kuruttuktan sonra tekrar 1-2 damla alıp saç uçlarıma uyguluyorum saçlarımı daha çok yumuşattığını hissediyorum.

Peki ben bu ürünü tekrar alır mıyım?

Hayır alacağımı düşünmüyorum dediğim gibi sarı kapaklı olanın yapısını ve kokusunu çok beğeniyordum ve o da bu ürün kadar saçımı yumuşak yapıyor.

Fiyatı 11-12 TL gibi bir şeydi tam net hatırlamıyorum.

Siz bu ürünü kullanıyor musunuz? Kullandıysanız sizin düşüncelerinizi de merak ediyorum. :)

Sevgilerle. :)

12 Aralık 2015 Cumartesi

Michael Kors / Sexy Amber


Herkese mutlu haftasonları! :)

Bugün son zamanlarda bol bol afişini gördüğüm, merak edip kullandığım bir parfümü tanıtacağım size.

Ancak öncelikle parfüm notalarını kısaca özetleyerek başlamak istiyorum. 
Kısacası, parfümün açılma kademelerine parfüm notaları denir. İlk sıktığımız andan sonra parfümün daha farklı kokması bu sebeptendir.

Üç adet nota vardır.

Üst nota : İlk sıkıldığı anda olan koku. Etkisi birkaç dakikadır.
Orta nota: Parfüm asıl bu notanın içinde saklıdır. İlk sıktığınız andaki koku geçtikten sonra oluşur ve etkisi birkaç saat sürer.
Alt nota: Kaybolmaya yakınken duyulan kokudur.



Michael Kors Sexy Amber'ın notaları;

Üst nota : Portakal, turunç harmanı ve beyaz çiçekler
Orta nota: Amber
Alt nota: Misk, sandal ağacı - imiş.

Bu genel bilgilerden sonra gelelim benim bu parfüm hakkında düşüncelerime,

Aldığıma kesinlikle pişman olmadım ve son zamanlarda en çok kullandığım parfümüm bu oldu.
Kalıcılığını ben bir süre sonra burnum alıştığı için hissetmesem de çevremden parfümüm hakkında iyi yorumlar gelmesi gerçekten kalıcı olduğunu gösteriyor.
Yoğun bir çiçek kokusu hakim adından da belli olduğu üzere. 
Yaz kış kullanılabilecek bir parfüm olması da ayrı bir avantajı.

Parfüm arayışındaysanız kesinlikle önerdiğim parfümlerden biridir.

Benim görüşlerim bunlar, peki ya siz bu parfümü kullandınız mı?
Kullandıysanız görüşlerinizi duymak isterim. :)

Sevgilerle.

20 Eylül 2015 Pazar

Zara Woman Oriental / Fruity Parfüm


Merhabaaa! :)

Bu gün size iki tane ennnfees kokudan bahsedeceğim. :)


Uzun zamandır yeteri kadar parfümüm olduğu için zara parfümlerine hiç bakmamıştım. 
Daha önce bir tane kullanmıştım ve ondan da çok memnun kalmıştım.
Bazı kişiler kalıcı olmadıklarından şikayet etseler de benim bu zamana kadar aldıklarımın hepsi kalıcı çıktı. Bu benim şansım mıdır yoksa kişiden kişiye mi değişiyor bilmiyorum. :)

İkili bir kutuda satılıyorlar isterseniz tek tek de alabiliyorsunuz ancak böyle daha uyguna geliyor. 
Ben bu ikisini 50 TL gibi ucuz bir fiyata aldım.
İkisi de 100 mllik şişeler.


İlk olarak "fruity"den başlayalım;


Adından da belli olduğu üzere meyveli bir koku yani tam bir yaz parfümü.

Ben bunun kokusuna bayılıyorum, sonbahara girmiş olmamıza rağmen hala yaz aylarını yaşadığımız için bunu kullanıyorum.

Bu parfümün kalıcılığı özellikle kıyafet üzerinde çok iyi. Sabah sıktığımda akşam hala kokusunu alabiliyorum.

Diğeri ise "oriental" ,

Bu biraz daha kış kokusu gibi.

Kokusu bana bir parfümü inanılmaz anımsatıyor ama hangisi olduğunu henüz çözemedim.
Bileğime sıktığımda uzun süre kalmıştı ama henüz bunu kullanmadım. Kullandığımda daha net bir yorum yapabilirim. :)

Fiyatlarına göre kesinlikle alınabilecek parfümler.
Dediğim gibi ikisi 50 TL. :)

Umarım yardımcı olabilmişimdir.

Hepinize iyi günler dilerimm. :)



19 Eylül 2015 Cumartesi

Ayakkabıda Yeni Adres; Pelin'in Ayakkabıları

Herkese merhaba!
Çoook uzun bir süre sonrasında bloguma tekrar yazabilme fırsatı buldum.
Yaşadığım bazı zorluklar ve yoğunluklar yüzünden vakit ayıramamıştım. 

Lafı uzatmadan, bu uzun sürenin ardından çoğu kişinin bildiği ancak benim yeni keşfettiğim bir siteden bahsetmek istiyorum.


Çok uygun fiyatla çok güzel ayakkabılar bulmak mümkün.
Ayrıca Nişantaşı ve Bakırköy'de mağazaları var. Dün Nişantaşı'ndaki mağazasına gittim gerçekten çok renkli cıvıl cıvıl bir yer. :)

Ben çarşamba akşamı ayakkabılarımın siparişini verdim, cuma sabahı ayakkabılarım elime ulaştı. Ancak bir karışıklık yüzünden ayakkabılarımın numarası yanlış gelmişti. Nişantaşı'ndaki mağazaya gittim ve kolayca değiştirdim.


Böyle çok şirin kutuları ve poşetleri var ben böyle tasarımlara bayılıyorum. Atmaya kıyamadım. :)

Benim aldığım ayakkabı ise,


Yeni gelen "Efsane" isimli model.

90 TL gibi bir fiyata aldım. Böyle bir ayakkabı için çok uygun olduğunu düşünüyorum.

Ayakkabı süet, 14 cm topuğu ve 3 cm platformu var.

Bu kadar yüksek topuğu olmasına rağmen rahat bir ayakkabı olduğunu düşünüyorum.
Herkesin bakmasını tavsiye ederim bu siteye. :)

Hepinize iyi günler dilerim.. :)