4 Nisan 2016 Pazartesi

Sephora Rouge R21 Ingenuous


Yazın iyice kendini hissettirdiği bir günden herkese merhaba! :)

Bugün sizlere anlatacağım ürün çantamdan hiç çıkarmadığım bir rujum. Sephora Rouge R21 Ingenuous :)


Sürümü, yapısı çok çok güzel, tam bir sür - çık ruju. 
Yarı mat bir yapısı var, dudakları kurutmuyor.
Çok hafif bir kokusu var, koku hassasiyeti olanları bile rahatsız edeceğini sanmıyorum.


Rengi de bu şekilde, benim en sevdiğim renklerden. :)

Benim en sevdiğim rujlarımdan biri. Siz kullanıyorsanız düşüncelerinizi almak isterim.
Sevgilerle. :)

3 Nisan 2016 Pazar

Milkshake Conditioning Whipped Cream ( Saç Bakım Köpüğü )


Herkese merhabalaar! :)
Birkaç gündür özel işlerim nedeniyle bloguma vakit ayıramadım, boş bulduğum bir anda hemen size mükemmel bir ürünü anlatmak için buraya geldim! :)

Bu saç bakım köpüğünü kullandıktan sonra ben bu kadar zaman bunu nasıl almamışım diye resmen kendime kızdım.


Ürünün hangi iyi özelliğinden başlayacağımı bilemiyorum, çünkü her şeyiyle mükemmel buldum.

İlk olarak kokusu, o kadar güzel bir vanilya kokusu var ki resmen iştahımı açıyor. İnsanın yiyesi geliyor. :)

Banyodan sonra nemli saça, diplere çok gelmeyecek şekilde sürüyorum. Normalde saçımı rahat tarayabilmek için saç açıcı sprey kullanıyorum ama bu ürün ona gerek bırakmadı. Saçıma sürdükten sonra taradığımda resmen tarak saçlarımdan akıyor.

Fönle saçımı kuruttuğumda çok elektriklenir benim saçlarım, bundan sonra saçlarım hiç elektriklenmedi ve yuummuşacık oldu! 

Saçı kesinlikle ağırlaştırmıyor.

Ürünün şişesinden dolayı fotoğrafını çekemedim, arkasındaki yazıyı buradan yazacağım. 

Saça bakım sağlarken saçın nem dengesini ve renginin yoğunluğunu korumak üzere formüle edilmiştir. Saçın yumuşak, parlak ve sağlıklı olmasını sağlar. İçeriğindeki süt proteinleri saçın yapısını güçlendirerek bakım sağlarken özel baş derisi koruma amaçlı kullanılan diğer bir madde ise uzun ömürlü nem sağlar. Saçın renginin solmasını önler. 

Saçımda boya olmadığı için, saçın renginin solmasını ne kadar önlediğini bilemem. Ama diğer yazan her şeyin beklentiyi karşıladığını söyleyebilirim.

Kesinlikle önerdiğim bir ürün, ben kuaförümden 50 TL'ye aldım. 

Siz kullandıysanız sizin de düşüncelerinizi merak ediyorum.
Sevgilerle. :)


31 Mart 2016 Perşembe

Wet n Wild Comfort Zone Far Paleti


Günaydınlaaar! :)

Öncelikle size bugün gördüğüm son derece ilginç rüyadan bahsetmek istiyorum, sanırım makyaj malzemeleri ile yavaş yavaş delirmeye başlıyorum. :) Rüyamda Capacity'deki Mac mağazasındaydım birkaç ürün alıp deniyordum, yanında da bir sürü hediye veriyorlardı. Ürünleri aldım otoparka indim otopark birden akıl hastanesine dönüştü ve beni içeri kilitlediler. Kabus mu komik mi bilmiyorum ama sanırım bu blog, makyaj işleri epey bilinç altıma yerleşti. :)

Haftasonu yaklaştıkça enerjim artmaya başlıyor, sabahları daha bir mutlu uyanıyorum! Eminim siz de aynı benim gibisinizdir. :)
Kahvaltımı yaptım, evi toparladım, kahvemi aldım geçtim bilgisayarımın başına :)

Bugün sizlere wet n wild comfort zone paletimden bahsetmek istiyorum.


Bundan çok daha önce bahsetmeliydim ama malesef bu güne kaldı çünkü bu benim uygun fiyatlı far paletleri arasında en sevdiğim bu!

Hem günlük makyajda, hem gece makyajında kullanabileceğiniz renkler mevcut.
Sol üstteki rengi kaş altımı ve göz pınarlarımı aydınlatmada kullanıyorum kesinlikle abartılı durmuyor. 

Günlük makyajımda genellikle soldan ikinci rengi göz kapağıma, üçüncü rengi ise katlanma bölgeme kullanarak uyguluyorum.

Şöyle paletin daha yakından bir fotoğrafını göstererek daha detaylı bahsedeyim,



Paletin bütün renkleri güzel ve hepsi oldukça pigmentli. Bir tek sağdan ikinci rengi pek fazla kullanmıyorum hatta bu zamana kadar en fazla 1-2 kez kullanmışımdır.

Ürünün tek sevmediğim özelliği ambalajı, çok kalitesiz ve içinden çıkan aplikatör ( gerçi ben onu zaten kaybettim) çok saçma bir yapıda. :)

Azıcık tozutuyor ama zaten her far illa az da olsa tozutuyor.

Fiyatı 19 TL indirimden çok daha uyguna bulabilirsiniz. Gerçekten fiyat - performans olarak çok çok iyi. 

Siz kullanıyorsanız, sizin de görüşlerinizi almak isterim.
Mutlu Günleer! :)

30 Mart 2016 Çarşamba

Flormar Pin Up Serisi DS14


Merhabalaar! :)
Vizelerin başlamasıyla birlikte bloguma çok vakit ayıramasam da elimdeki ürünleri tanıtmaya çalışıyorum :)

Bugün bahsedeceğim Flormar'ın Pin Up serisinde DS14 numaralı ruju,


Ben bu rujun yapısını ve kalıcılığını gerçekten başarılı buldum.
Genellikle rengini azaltarak sürüyorum, çamtamda hep taşıdığım bir ürün :)


Rengi bu şekilde fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 11 TL. :)
Bu renk rujlar sevenlere öneririm.

Sevgilerle. :)


29 Mart 2016 Salı

Givenchy Dahlia Noir Vücut Parfümü - Losyonu & Le Rouge 202


Herkese yeniden merhabaa ! :)
Sürekli aynı girişi yapıyorum artık farklı bir giriş cümlesi bulmalıyım bu yazılara başlarken. :)

Bugün size iki tane favori ürünümden bahsetmek istiyorum :)


İkisi de birbirinden güzel olan bu ürünlerden ilk Dahlia Noir ile başlamak istiyorum.

Dahlia Noir bir vücut parfümü / losyonu.

Kokusu inanılmaz güzel. Normalde vücut losyonlarının nedense beni rahatsız eden bir yapısı var böyle tarif edemediğim bir cinsten ancak bu üründe o rahatsızlığı hiç duymadım.
Ve inanılmaz kalıcı, sürmemin üstünden saatler bile geçse hala kokusunu net bir şekilde alabiliyorum.

Diğer ürün ise Givenchy'nin Le Rouge isimli 202 numaralı ruju.


Kış aylarına veda etmemiz ile birlikte çok koyu renkli rujlara da yavaş yavaş veda ediyoruz. :)
Ben bu rujun rengini çok beğendim ancak ben bu renklerden çok çabuk sıkılabiliyorum da , şuan bendeki deneme boyu. 
Şimdilik aramız iyi rengi de hoşuma gidiyor. İlerleyen günlerde hala rengini sever miyim şimdilik bilemiyorum. :)


Bu da rengini merak edenler için. 

Umarım yazımı sevmişsinizdir. Sevgilerlee. :)


28 Mart 2016 Pazartesi

H&M Nude Eyeshadows


Herkese merhabalaar. :)

Bugün size bahsetmek istediğim ürün H&M'in "Nude Eyeshadows" isimli far paleti.


Sanırım hayatım boyunca kullanıp en sevmediğim palet bu oldu benim.
Renklerini çok çok severek aldım, son zamanlarda H&M'in adını da kozmetik ürünlerinde pek sık duyduğumuzdan büyük beklenti içindeydim.

Tester yoktu o yüzden deneme şansım olmadı.
Aldım heyecanla denemek için açtım veee ben şok! :)


O kadar az renk veriyor ki özellikle açık olan renkler nerdeyse hiç belli olmuyor. 

Eve geldim, tekrar denedim bastıra bastıra sürmeye çalıştım yok istediğim rengi elde edemiyorum.
Belli belirsiz bir renk veriyor, verdiği renk de birkaç saat içinde uçup gidiyor.

Fiyatı 15 TL

Dediğim gibi benim için sınıfta kalan bir ürün oldu.

Sizin de düşüncelerinizi almak isterim.
Sevgilerle. :)

27 Mart 2016 Pazar

L'oreal False Lash Superstar Maskara ve Eyeliner


Herkese merhabaa! :)

Uzun zamandır düzgün bir maskara arayışındaydım. Yaklaşık 1 yıldır maybelline rocket kullanıyordum ancak kirpikten çok zor çıktığı için ve son zamanlarda kirpiklerimde dökülmeye yol açtığı için değiştirme ihtiyacı duydum. 

Bir süredir essence lash princess kullanıyordum. Memnun da kaldım ancak daha çok hacim veren bir maskara istiyordum.

Gratis'e girdiğimde indirimde olan Loreal'in superstar maskarasını gördüm ve eyeliner ile bir set halindeydi. Fiyatı da gayet uygun gelince almaya karar verdim.



İki taraftan oluşan bu maskaranın ilk tarafı baz, kirpiklerin daha hacimli olmasını sağlıyor. Diğer tarafı ise kıvrık bir fırçaya sahip maskara. Baz arayışında da olduğumdan ürün iki isteğimi de karşılayarak beni mutlu etti. :)



Kirpikleri yapıştırmıyor, Zaten uzun kirpiklerim olduğu için bana uzatması da yeterli geldi. Yeterince hacim de veriyor. Kısacası daha uzun bir süre bu maskarayı kullanacağım gibi görünüyor. :)

Eyeliner'a gelecek olursak,


Açıkcası bir eyeliner arayışı içinde değildim, daha çok likit eyeliner kullanmayı tercih ediyorum.
Ancak acelem olduğunda bu kalem eyelinerlar büyük kolaylık sağlıyorlar.
Denedim sürülmesi gerçekten çok kolay ancak çok kalıcı olduğunu düşünmüyorum.
Dağılmıyor ancak rengi hafif uçuyor bir süre sonra.

Bu setin fiyatı 39,95 TL gibi bir fiyattı.
Ne kadar süre Gratis'te kalır bilmiyorum, ben almanızı öneririm. :)

:*:*